Bara ett litet tack och info. :')

Hej alla fina, ville bara tacka er för alla fina kommentarer, och det var kul att hela tretton personer ville vara med och tävla som Harrys flickvän. Tyvärr så kommer ju bara en kunna vinna, och jag känner mig såhäääär dum. Jag läser en, och tänker "Den här blir perfekt", men så läser jag en annans och känner exakt lika dant. Förmodligen kommer jag skriva nera allas namn och dra lott, vill inte vara orättvis. :)

Hoppas inte ni blir för ledsna om det inte blir ni, antar att det inte är en såååå big deal. Men en sak som jag kan förklara för er, att OM jag  ska ha några fler roller (Vilket jag faktiskt ska ha!) så kommer jag ta en annan av er som kommenterade Harry inlägget. Hoppas det är okej så, tävlingen kommer inte heller avslutas än på ett tag. Harrys flickvän kommer komma en heeeel del efter, okej inte så långt. Vid 18,19,20 kanske? Men ska försöka uppdatera bättre så ni får inlägg oftare. Känner mig så taskig när jag uppdaterar dåligt, vill inte att ni ska hata mig. :(

Jaja. Nu ska jag skriva nästa del, såg att dom mest efterlängtande karaktärerna var först Niall, sen Zayn, Harry och Louis och Liam på sista plats. Vilket var lite kul, för dom jag skriver mest om är Niall och Zayn. Det är bara för att ni vill läsa mer om eran favorit, tror jag. Hihi så söta är niii! Okej kanske har helt fel, men såg vissa skriva "Harry för jag gillar han mest.", typ. Menade mer att jag ville få med ALLA killarna i novellen, om ni fattar? :) Aja. Nu skriver jag då, ska få med Niall och Zayn (Anledningen varför alla ville ha dom också var för att ni ville veta hur DEM tänkte, och det ska ni fååå) sen ska jag försöka få in Harry, Louis och Liam mer eftersom jag själv vet att dom luggit lite bakom. Speciellt Louis om jag inte har fel! Och en fråga jag fick från en tjej var vem som var MIN favorit. Jag skulle förmodligen säga Liam, eller kanske Niall. Kalla mig inte "dåligt fan" eller "no directioner" (Dock skulle jag inte kalla mig själv directioner, bara väldigt stort fan!), men sist kommer Harry faktiskt. (FÖÖÖÖRLÅÅÅÅT), men det är säkert BARA för att han är kändast och personligen tycker jag att dom andra ska få mer love ifrån mig, hade Zayn vart kändast, hade det säkert också vart så. Men älskar Harry endå♥ Och förlåt, döda mig inte. Hehe..
OCH TUSEN TACK TILL ER! NI ÄR VÄRLDSBÄST SNYGGINGAR!


Från mig och era favvokillar (kan ni önska iaf), puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir nog asbra! Du behöver inte känna stress över när nästa del ska komma. Det är trots allt vi som väljer att läsa den och om det tar tid så tar det! Tycker dock att du har grymt bra updatering, om man jämför med andra novellbloggar ;)

2012-05-09 @ 20:36:16
Postat av: Louise

Det hade bara vart kul för mig om jag kom med eftersom att jag så sällan gör det men om jag inte gör det är det ju lugnt! Och det med Harry grejen, tänk inte så! Harry har gott om tjejer som springer efter honom, bara för att inte du gör det är det ju ingen Big deal? Och så tänkte jag fråga dig, bor du i Göteborg? För det gör även jag :)

2012-05-09 @ 20:59:08
URL: http://noveloned.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag skriver som Louise ovanför, Harry har en jädrans massa tjejer som springer efter honom så det räcker nog. Det skulle verkligen vara jättekul att vara med och om det är något du tvekar på eller så, så kan du alltid skicka ett mail till mig och fråga något mer.



när kommer du välja ut flickvännen? jag ska bort i en vecka och kommer därför inte kunna kommentera för det. Menmen jag får läsa som en dåre och kommentera när jag kommer hem, för jag älskar att läsa det du skriver det får en att få ett hopp att man kan va en av de fem lyckliga tjejer som kommer få dom en vacker dag.. hoppas jag får reda på vem som vinner innan jag åker (på måndag) iallafall så slipper jag vänta på det, ha det bra xx <3

2012-05-09 @ 21:11:19
Postat av: Sanna

här är min epostadress om du skulle vilja fråga något! :) xx

2012-05-09 @ 21:12:02
Postat av: Louise

Stressa inte, du har bra uppdatering!

Hatar dig absolut inte för att du gillar Harry minst. De flesta har nog en "ordning" på killarna..

Antar att det inte är så big deal men herre vad jag vill vinna! Skulle bli så sjukt glad!

2012-05-09 @ 22:01:48
URL: http://meforeveryoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0