ROLL SOM HARRYS FLICKVÄN-DU?

Hej där. Nu är det såhär att jag har riktigt bra planer för denna novellen, men Harry kommer behöva en tjej för dessa planer. Och det ska bli någon av er.
Kommentera ert för-efternamn och ålder (Kan hända att jag sänker eller höjer din ålder för att det ska bli verklighetstroget.), intressen, hårfärg, ögonfärg, längd och din klädstil, dvs vad du brukar använda för kläder. Ifall du orkar och vill får du gärna skriva allt om dig själv som du kan komma på.

Ska skriva chapter 12 nu och hoppas någon är med att tävlar, annars blir det lite pinsamt, hihi.^^

Vinnaren kommer komma liiiiite senare i novellen, så får se när tävlingen avslutas. PUUUUS VÄRLDENS FINASTE LÄSARE!!


Så söta♥

Kommentarer
Postat av: Sanna Nyman Alenäs

jag skulle jättegärna vilja vara med, men har inte jag skickat mail till dig och skrivit om mig själv? Om du ser detta kan du väl skicka ett mail till mig på epostadressen ovanför. för som sagt jag vill jättegärna vara med och jag skriver jättegärna lite om mig själv, men jag har för mig att jag har skickat med dig? Men jaja, 14 år är jag iallafall :)

//Sanna xx<3

2012-05-08 @ 20:16:24
Postat av: Josephine Svensson

Hej jag heter josephine men kallas Ph.

Jag är en sprallig lite crazy tjej som är 15 år.

Jag är 1.67 och har långt mörkbrunt lite lockigt hår och pepparkaks bruna ögon.

Mina intressen är att fota,disigna kläder,rita och spela fiol gitarr och piano.Musik hara alltid varit en stor pansion.

Min klädstil kan bero på hur jag känner mig men det brukar vara något färgglatt med lagomt mycket smycken.



Skulle bli jätte glad om det blev jag :)

+Din novell är JÄTTEBRA!!xx

2012-05-08 @ 20:26:30
Postat av: Louise

JAG VILL IAF! som 17 andra.. haha

Jag heter Louise, kallas för Liz. Hansson i efternamn. Är 14, född 98. Förstår om du vill höja åldern ;)

Gillar att fota, dansa, sjunga, skriva noveller, hänga med kompisar och se på film. Vara vid havet, baka och älskar musik.

Har någon mörkblond/ljusbrun mellanfärg, med stänk av "guldigt" i solen (haha vet hur det låter, men det är sant) gröna ögon och är ca 175 lång. Har glasögon/linser. Spelar ingen roll vad du väljer att skriva, kan också ta bort det helt om du vill.

Min klädstil är oerhört blandad, från jeans och hoodtröja till klänning. (Gillar mycket allt däremellan men är för feg, i skolan liksom..) Gillar absolut färg på kläderna, men kan också ha grå/vit/svart outfit.

Jag är en glad, sprallig tjej som blir hyper och extremt rolig när jag blir trött.. :) Vill hjälpa alla om jag kan, och försöker oftast. Jag säger nästan alltid vad jag tycker. Lever på mottot 'om du respekterar mig, respekterar jag dig'.



Jaa.. det var nog allt jag kunde komma på. Hoppas det räcker :) Herregud, jag vill så gärna vinna! Skulle betyda allllt att vara Harrys flickvän i din fanfic!

2012-05-08 @ 20:50:02
URL: http://meforeveryoung.blogg.se/
Postat av: Saga

Heej du!

Jag heter då Saga och är alldeles för ung^^. Jag har röbbrunt lockigt hår, och ögon som inte har någon speciell färg... Typ mörkt turkosa :/.

Jag är 1.64 och halvsmal. Jag är väl rätt kraftigt byggd (inte så att jag är tjock) så jag är inte den som kan bli "smal". Men om någon kallar mig tjock svarar jag: " Jag är inte tjock, alla andra är för smala". Världens bästa svar på det ^^. Jag älskar att sjunga och spela gitarr, och jag skriver egna låter i princip hela tiden (det inkluderar lektioner...) och såklart älskar jag att skriva också. Jag spelar tennis också och är väl helt okej i de flesta sporter..

Jag skämtar grymt mycket, och är rätt hetlerverad.. Klädstil är väl mycket mörkgrönt, och lite pösiga tröjor. Har ofta mössor och hatt :)

Och något mer är väl att jag är rätt smart.. Och att jag suger på att rita x)

Skulle vara grymt kul om jag vann! Älskar din novell :)

2012-05-08 @ 21:00:00
URL: http://myloveforwriting.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Hej jag heter Rebecca Persson. Jag skulle jätte gärna vilja var med i din novell. Jag är 14 snart 15 år. Jag har blont, rakt hyfsat långt hår. Typ grön, blå ögon. Jag är ca 173cm lång ( det får du gärna ändra på! Jag skulle vilja vara kortare)

På min fritid dansar jag mycket, jag gillar att fota, är med kompisar och gör mycket med min hund. Jag är blyg i början, fast när jag lärt känna någon är jag glad, sprallig och pratar mycket.

Min klädstil varierar mycket, på sommaren använder jag mycket shorts och klänningar. Jag är inte så mycket för jeans tycker det är ganska oskönt, men det går på ibland! Jag älskar skor, har även mycket av det!

Jag har svårt för att konsentrera mig på tex: Läxor. I skolan har jag ganska bra betyg.

MIn dröm är att jag får flytta till London, vi var på väg att göra det men det verkar inte som det blir det nu när pappa inte får jobbet.



Jag har en syster som är 12.



Jag kommer inte på mer att skriva hoppas detta räcker.

Det skulle betyda så mycket om du valde mig. Jag älskar din novell och det skulle vara super kul! :D <3



Här är min mail om du har några frågor! [email protected]

2012-05-08 @ 21:08:10
Postat av: Sanna Nyman Alenäs (igen)

Förlåt jag blandade ihop din novell med en annan.. men iallafall jag skulle jättegärna vilja vara med i din novell för du skriver så sjukt fint och bra, mer om mig:

jag är en glad tjej som älskar alla bollaporter som finns förutom basket typ.. iallafall så spelar jag fotboll och är med kompisar på min fritid, och självklart gör jag mina läxor. Jag är väl ingen riktig pluggis eller favorit elev eller så men jag är väl inte dålig heller, men idrottslärarna älskar mig typ.. Jaja

jag är 14 år och går i 7:an, ljusbrunt hår med en väldans massa slingor i och blå ögon med en liten gnista färg med orange inuti..

jag älskar dessutom ut och resa men jag skulle lerig vilja flytta utomlands eller inte under tiden jag går i skolan iallafall,

det skulle vara jättekul om jag fick varade i sin novell och se hur du skulle eslriva mig och hur jag skulle passa in i novellen, ha det bra :) xx /Sanna

2012-05-08 @ 21:16:37
Postat av: Ida

Hej! Jag heter Ida Lindberg och jag är 15 år gammal ( född 1997 ). Jag är 164.5 cm lång och jag är blond och det är ganska långt och rakt. Min ögonfärg är framförallt blå men dom är lite gråa också. På fritiden tränar jag friidrott och jag är framförallt kastare, jag kastar slägga och jag är bäst i Skåne och har legat på fjortonde plats i Sverige toppen. Och nej, jag är inte tjock utan smal och ser ut som en vanlig tjej. Jag umgås också mycket med mina två bästa vänner, Melina och Hannah. De är dom jag litar på och dom finns alltid för mig. Jag går också i skolan så jag pluggar mycket på fritiden men inte så mycket. Jag har spelat fotboll, jag slutade för ett och ett halvt år sen och jag spelade i sju år. Jag tycker fortfarande om att spela och saknar det men slutade pga att mitt lag slogs ihop med damlaget. Min klädstil är ganska vanlig och jag har alltid jeans eller shorts på mig och någo tröja eller blus till. Jag tror att människor skulle beskriva mig som att jag alltid är glad och skrattar alltid. Jag får faktiskt höra väldigt ofta att jag skrattar åt allting, på ett positivt sätt. Mina släktingar och andra människor ser mig som omtänksam och snäll, ödmjuk.

Om du låter mig vara Harrys flickvän i sin novell kommer jag bli jätte glad. Harry är min favorit i bandet och varje natt, och då menar jag verkligen varje, drömmer jag om att få träffa honom och få lära känna honom och kanske bli något mer än bara vänner. Nu har du fått veta om mig och min historia, jag hoppas attdu väljer mig! Kram Ida :)

2012-05-08 @ 21:42:56
Postat av: Josephine Svensson (igen)

Hej igen glömde bara nämna att jag har glasögon och oftast mössa på mig och gillar inte folk som försöker vara något dom inte är.

JAg spellar handboll och tränar fys nästan varje dag.

Jag hjälper andra så gott som det går och älska att läsa.



Från samma knäppgök som innan aom inte kom ihåg att skriva detta:P

2012-05-08 @ 21:47:25
Postat av: Sofia

Hej jag heter Sofia och jag är född 95 och är nu 16 år gammal. Jag är 1,75 och har ,nästan midjelångt, blont, platt hår och blåa ögon. På min fritid spelar jag fotboll nu på sommaren, men även innebandy på vinten, vilket jag har gjort nästan hela mitt liv. Jag umgås även mycket med mina vänner när jag inte pluggar eller tränar. Min bästa vän är min tvillingsyster, vi kan prata om allt och det är underbart att alltid veta att jag har henne. Min klädstil är oftast jeans med linnen, skjortor eller blusar till och på sommaren är det oftast shorts och linnen. Jag har många par converse vilka är typ de ända skorna jag använder.

Mina vänner skulle nog beskriva mig som glad och utåtriktad, och alltid positiv. Jag skulle aldrig tveka att göra vad som helst för mina vänner. Dom är de bästa som finns!

Ja har var lite om mig:) fortsätt skriv för du är jätteduktig!

2012-05-08 @ 23:15:55
Postat av: linn

Hej jag heter linn Nilsson och är född år 1996, fyller 16 i september! Jag är blond och har lite vågigt hår (som jag hatar för jag plattar det varje dag). Jag är inget stort fan av smink och har oftast bara på mig ett tunt lager puder. På fritiden så umgås jag med mina fantastiska vänner, spelar fotboll, sjunga och rita!

Jag älskar att shoppa och min klädstil kanske inte är så annorlunda.. men nu till sommarn kommer jag köra starkt på höga jeansshorta i alla möjliga färger och ett instoppat linne till!

Jag är ganska känslig av mig och ibland kan jag ta åt mig och bli ledsen fast det egentligen inte var taskigt alls typ.. jag här också lätt att fa skuldkänslor och dom kan verkligen knäcka mig ibland..

Juste jag är 1.60 cm lång.. eller kort kanske jag ska säga..

2012-05-09 @ 08:43:24
Postat av: Louise

Jag heter Louise Andersson Nyström, född 10 april 1997. Jag har mörkmörk svart hår med bruna slingor i, det börjar bli vågigt men jag låter det ofta falla naturligt eftersom att jag inte vill förstöra det med en plattången.

Mina ögon är chokladbruna och ibland ser det ut som att det är pyttelite grönt i.

Jag är inte sådär jättelång utan 164cm.

Att hänga med kompisar, spela instrument, sjunga, dansa, agera (teater), spela fotboll, läsa och skriva är stora intressen.

Jag försöker att ha en så annorlunda stil som möjligt, ungefär som Cher Lloyd. Hon är min störta "mode-idol" om man säger så. Så helst färglada kläder finns det i min garderob.



Jag har ofta humörsvängningar och kan gå från glad till ledsen. Mina kompisar har börjat lära sig men jag försöker även att styra det själv.

2012-05-09 @ 16:42:38
URL: http://noveloned.blogg.se/
Postat av: Alex Widlund

Jag heter Alex och är 14 år, jag har brunt/guldigt hår och mörkgröna ögon med brun cirket runt pipillen (hehe) Min klädstil är väldigt.. ja typ TV aktig, som fålt på TV brukar ha, lixom färgglada med acesoarer. Som tjejerna i shake it up har :3

ja är 1.70 cm lång typ och på fritiden brukar jag dansa,vara med vänner, spela instrument och sjunga :) I skolan är jag en av dom som är i mitten, altså jag är kompis med alla populära och även dom 'töntiga' eller vad man nu ska säga :P om någon är bitchig mot mig så är jag det tillbaks, annars brukar jag väl vara snäll? haha ;) Me jag är väldigt svartsjuk och sånt ibland :) jaja det var väl allt ! haha , kram <3 xx

2012-05-09 @ 18:20:51
Postat av: Sabina:))

Sabina Broström heter jag är en sprallig tjej som är 13 år gammal. jag spelar fotboll & gillar att fotografera. Jag har ljus brunt hår & blåa ögon. jag är 1.57i längden. jag använder oftast jeans eller adidas byxor, och hoodies(MEST), linnen & stora t-shirtar(inte gangster stora). jag är väldigt glad, konstig & bjuder på mig själv. bryr mig inte så mycket i vad folk tycker, men självklart blir jag också sårad. allt jag kunde komma på! :) hoppas på vinst :D (btw, älskar den här novellen)

2012-05-09 @ 20:01:34
URL: http://sabinabrostrm.blogg.se/
Postat av: Carla Stolt

Hej, jag heter Carla Stolt och är 13 år gammal. Jag klättrar och gillar att ha kul och sjunga. Jag är 1.65 cm lång och har blont/ljusbrunt hår till bröstet ungefär, har det alltid i mittbena. Jag har blågröna ögon. Om mina kompisar skulle beskriva mig skulle dom nog beskriva mig som rolig, konstig och flörtig. Jag bryr mig inte om andras åsikter, jag kan ställa mig och prata med typ en random person på tunnelbanan och kan bjuda på mig själv. Jag gillar att gå ut och ha roligt, umgås med kompisar och att gå på fester men också vara hemma och ha det mysigt. Jag är väldigt romantisk, och ganska känslosam, inte känslig men berörs lätt. Jag är väldigt intresserad av mode, men har fortfarande min egen stil. Min favorit färg den här säsongen måste nog vara mintgrön eller peach. Om jag skulle välja ett plagg i min garderob som jag fick behålla skulle det nog vara mina höga jeansshorts eller min älskade Jofama By Kenza jacka. Jag klär mig ofta i blusar, höga jeans..det varierar lite från höst/vår men gillar att klä mig lite rockigt, kanske höga shorts och en rolling stones tröja instoppad, och ett par converse och mina rayban aviators. Det är typ en perfekt outfit för mig. Hehe, nu blev det mycket med kläderna. Men jag älskar verkligen Harry med hela mitt hjärta, det går inte att beskriva hur mycket han betyder för mig. Att höra hans röst, får mig att le på 1 sekund. Och när jag pratar om honom låter det som om vi redan är tillsammans. Och jag hoppas med hela mitt hjärta och själ att du väljer mig, för det skulle betyda mer än mest. Dels för han är hela min värld, och för jag älskar din novell. Keep calm and love Harry Styles babes!



Hihih, och din novell är märkt som favorit i mina bokmärken, kollar den dagligen. Ha det så bra! Massa Kramar- Carla

2012-05-09 @ 21:25:06
Postat av: Sanna

Jag heter Sanna Louise Lilja, ja e 13 år. Blont kort hår (klippte av det för att jag inte pallade se ut som alla andra tjejer) Jag har blå ögon. Jag klär mig i allt möjligt. Från höga jeans till mjukisar. Jag dansar Jazz fast jag vill börja i street. Jag e med i scouterna, jag spelar piano och fotboll. Jag bor "In the middel of no where!" Jag älskar att läsa, och musik e ett måste. Jag har 2 störiga småbröder och om jag ska beskriva min släkt brukar jag säga: "Vi e familjen taikon!" Jag älskar att vara mig och jaa, In the middel of no where är det roligaste som inträffat när nån stal min grannes fiskespön. Men vi hittade dom i diket senare. Jag älskar äventyr och jag går gärna i mina tankar, eller dag drömmer. Mina vänner skulle beskriva mig som Konstig, galen och snäll. Jag tycker William Spetz ä skit kul, bara för att han tar vardags saker å gör de roliga. Jag har vart i Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, England, Norge och U.S.A! Jag känner Hillevi saperstein (sök på googl ebilder!) Så vi bodde skit lyxigt i U.S.A. Jag älskar att svära, förstår mig int epå gud och vill bli författare. Jag är 1.57 lång typ. Min mammas bästis, som var som en mamma för mig dog 43 år gammal i cancer. Hon kämpade länge, men om man knappt får luft pga. Lungcancer fattar jag att man till slut ger upp! Hon har 2 barn, Axel 6 år och Tilda 7 snart 8 år. Jag älskar filmen "jag saknar dig" och skräck filmer e också skit bra. Jag älskar färger. Om jag visste vad rebell var (vet ju lite men inte så exakt) skulle jag kalla mig det vad det än var, fö rdet låter så coolt. Jag tycker det är coolt med sånna som vågar gå ut med att dom e Homo eller Bi och sen Obama sa att det inte var nåt fel med det har jag tyckt att han var cool. Jag älskar Harry, men alla i 1D e mina favoriter! Jag är en True Directioner Forever! Haha löööv from me Sanna Louise Tomat-fejs (För när jag skrattar eller rodnar blir jag tomat röd i fejset!) Lilja!

2012-05-11 @ 22:58:57
URL: http://oonedirectioonnoovell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Obs! Gkömmde... E en riktig pladder kvarn! Försökt pracka på mamma 1D faktan. Inte för att hon lyssnat. Ja säger "Typ, sådär å ba" hela tiden plus att jag tycker att jag ska få en egen talkshow. För jag pratar så mycket.Men mamma säger att jag (Som pratar skit fort enligt andra) skulle ha babblat slut på allt innan programmet var slut! Jag älskar svensk musik eftersom vårt språk e så fint! Älskar kapten Röds- ju mer dom spottar!

2012-05-11 @ 23:06:22
URL: http://oonedirectioonnoovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0