Svar på frågor

evelina om Chapter 7 - You Got That One Thing:
Ahhh tack för att du lockade hit mig!! är helt fast för den här novellen nu! Skulle gärna se en bild på Linnea så man vet hur hon ser ut :)

Om jag ber riiiiiktigt snällt, skulle du snällasnälla skicka bilden på Niall med "I <3 swedish girls" tröjan till mig? skulle vara evigt tacksam seriöst. 

Helt klart min nya favoritblogg! kram xx

Svar: Jag vill inte lägga upp en bild hur hon ser ut, som jag förklarade för dig. För då kan man inte ha en egen bild av hur hon ser ut, hehe. Tack och kul att du gillar novellen. :')



Vilma om Chapter 8 - U And I:
Jo en fråga bara. du har ju lagt upp en bild i början av de två senaste kapitlerna, är det riktiga tweets från killarna? :)för jag har letat men inte hittat dem..
jätte bra blogg! :D så nyfiken inför nästa kapitel!! :D

Svar: Nej nej, PhotoShop vet du. Hihi♥ Tack. :') Kram.

Och till alla som frågar om länkbyten+vart jag gör bilderna. 1. Jag gör länkbyten i menyn, om man säger så. Skriv bara till mig så sätter jag in dig i menyn. 2. PhotoShop CS5 gör jag bilderna i. Och nästa del kommer förhoppningsvis ikväll, annars får ni vänta tills imorgon♥

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack! :D Längtar till nästa kapitel :)xx

2012-04-15 @ 22:03:20
URL: http://evelinanybom.blogg.se/
Postat av: Ida

tack för en helt underbar novell! :) så nyfiken nu! :D helt klart den bästa jag läser :) älskar att du får in alla personerna i den, det är ganska unikt ;) kram!

2012-04-16 @ 03:42:24
Postat av: Linda

svar: Heej! Ja jättegärna, älskar att läsa noveller och speciellt om 1D :D Va kul jag ska börja läsa med en gång! kram x

2012-04-16 @ 13:59:38
URL: http://lindaslivesandlaughs.blogg.se/
Postat av: Linda

Asså gud vilken grym novell! och du är jättebra på att skriva! :) Jag älskar denna novellen och är redan fast :) älskar att det är så mycket drama ^^ kram xx

2012-04-16 @ 15:38:45
URL: http://lindaslivesandlaughs.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej jag skulle jätte gärna vilja göra ett länkbyte med dig på dessa bloggar LinneaKlasson.blogg.se och på Louistomlinson.webblogg.se :) Ge gärna svar på någon av bloggarna ifall du vill göra ett länkbyte :) Kram.

Postat av: Malin

När kommer nästa del? :)

2012-04-17 @ 20:00:53
Postat av: Anonym

När kommer nästa kapitel? Vill läsa nuuuuu! :D

2012-04-17 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0